عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الثلاثاء، 5 يوليو 2011

مسابقة

المدونة زى ما انتم شايفين نايمة خالص فعلشان كدا حعمل لكم مسابقة ننشط بيها المدونة شوية المسابقة عن احلى غرفة كل اللى عليكى تزينى غرفة من غرف جناحك بشرط متكونش الغرفة الاولى اللى فيها الدولاب اى غرفة تانية و احفظى الدول فيها و اولى انا حشترك و جاهزة و اكتبى اسمك عدد المشتركات حيوصل لغاية 15 مشتركة و الاشتراك حيقف يوم 10 - 7 من الشهر دة حتى لو مفيش غير بنتين اشتركوا و متنسوش تفتحوا سجلكم علشان اكتب لكم فية تم التققيم و بعدين حصور الغرفة و ححط صورتها بالمدونة لكل المتسابقات و نعمل تصويت صغير لمدة 3 ايام فى المدونة و اعلى تصويت انا ححط الغرفة بتاعتها و فيها الدول طبعا مع رابط لجناحها لمدة اسبوع بالمدونة اضافة الى هدية حتوصل لك من ايميل المدونة cutegigi1998 اوووك جاهزين يلا اللى تجهز بس تقول انا جهزت و تكتب اسمها بسررعة قبل العدد ما يكتمل يلا يلا مستنين اية ^_^

هناك 8 تعليقات:

  1. انا جهزة ومجهزة الغرفة يارب تعجبك اسمي في ستاردول marybarbie1234

    ردحذف
  2. وأنا كمان جاهزة وأسمي في ستار دوولags12345

    ردحذف
  3. اوووك يا نات حقيمقم حالا و مرسى على اهمتامكم بالمسابقات و التفاعل فى المدونة و ان شاء الله حيكون ليكىم جوائز تانية كتيير

    ردحذف
  4. انا اسمى فى ستار دول T_love_you

    ردحذف
  5. انا عاوزة اشترك واسمي nada.clara

    ردحذف
  6. انا هشترك واسمى فى ستاردول raghdaeleraky

    ردحذف
  7. plise mine yitbara3 li b3odwiyate super star

    ردحذف
  8. plise mine yitbara3 li b super star ana issmi fi stardoll silksaid33

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات