عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الأحد، 10 أبريل 2011

كل ما يخص اكلتبات

كل ما يخص الكاتبات
2- شروط قبول كاتبة جديدة:
لازم يكون متوفر فيها الاتى
*تكون بتقدر تدخل يوميا للمدونة
*اى صورة تحطها يكون عليها اسم المدونة
*تجيب عضوات للمدونة
*تجيب مواضيع مجهود شخصى مش كله منقول
*ماتكونش عندها مدونة خاصة بيها لكن مفيش مانع انها تكون كاتبة فى مدونة تانية بس على شرط تضيف مواضيع بنفس النشاط
*تكتب اسم المدونة فى العرض بتاعها و النادى بتاعها
*دايما تكون عندها افكار جديدة لتطوير المدونة و طبعا حيكتبواه فى قسم الاقتراحات
3- الطريقة اللى حترسلى بيها ايميلك ليا :
ارسلية ليا على ستاردول و تكتبية كدا علشان يوصل stargigi88 على الياهو او على الهوت ميل متكتبيش stargigi88@yahoo.com او stargigi88@hotmail.com طبعا الايميلات اللى انا كتباها دية مثال لكن دية مش ايميلاتى اووووووووووك

4- فترة السماح و دية مهمة جدا :
فترة السماح هى عبارة عن ان لو الكاتبة اعدت 3 اسابيع مضيفش مواضيع حيتم فصلها و لو حبت ترع و تبقى كاتبة تانى حتعض اول شهر تضيف مواضيع عادى جدا بانتظام لكن بدون مرتب و دة لاول شهر بس و بعد كدة كل حاجة حتمشى عادى

5- لو فى عذر :
لازم تبلغينى الاول و تعملى مواضيع و تحفظيها مسودات و انا حبقا انشرها فى وقتها

هناك 6 تعليقات:

  1. بليز ممكن اكون كاتبه انا ده ايميلي ro.ro.rawda@hotmail.co.uk اتمني الرد في سجل زواري واسمي recon94

    ردحذف
  2. هاي ممكن اكون كاتبة يا سالي انا ده ايميليnooras24@yahoo.com بليز ردي علي بسجل زواري واسمي mjk12

    ردحذف
  3. اوك بكلمك على ستاردول

    ردحذف
  4. هاي ممكن اكون كاتبة يا سالي انا ده ايميليbani.777@hotmail.fr بليز ردي علي بسجل زواري واسمي melissamos

    ردحذف
  5. بليييييييز بدي كون كاتبة هادا ايميلي nouno.noon.com@gmail.com واسمي بستاردول nada.clara

    ردحذف
  6. انا موافقه على كل شروطك و اسمى بستاردول misssozana و ايميلى بتاعى sozyqueen59@yahoo.com يا ريت تكتبيلى فى سجلف زوارى اذا رضيتى ان اكون كاتبه و شكرااااااا

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات