عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


السبت، 23 أبريل 2011

المفاجات اللى وعدت بيها

اان كنت وعدتكم بمفاجات عند اكتمال المدونة 100 عضوة و انا اهو حوفى بوعدى
 المفاجاه  1 حتتوزع على حسب التعليقات
اول تعليق سوبر :
لو سوبر حشترى منك ب 4 معلش لانى معيش غير 4 بس و الله
اول تعليق عادى :
 لو مش سوبر حصوت لك ب 10 ايميلات غير ايميلى دة
       ----------------------------------------------------
ثانى تعليق سوبر او عادى :
حصوت لك ب 6 ايميلات غير بتاعى دة
    ------------------------------------------------------
انا كنت محضرة مفاجات تانية بس حضتر الغيها لانها كانت حملات و انا  خلاص حفتح الحملات و لسا دية بالنسبة لمفاجات اللى انتوا حتستلموها
المفاجاة رقم 2
حفتح الحملات اللى عاوزة تشترك بالحملات تبقى تعلق فى موضوع حعملة بعد ظهور نتيدة فتاه غلاف امبارح
المفاجاه 3
 هى دروس الميك اب و  التصميمات 
المفاجاه 4
مسابقة كل اسبوعين و جائزتها عضوة سوبر ستار و اللى حتشرف عليها و مساولة انها توزع الهدايا بتاعتها و تعملها و تقترح افكارها هى recon94
المفاجاه 5
مسابقة كل 3 ايام انا اللى حدى جائزتها و حتكون كل مرة حاجة مختلفة مثلا مرة اقول لكم معلومات عن فنان معين و انتوا تقولوا هو مين و هكذا يعنى متتعودوش على نوع واحد منعا للملل و الجائزة حتكون لو انتى سوبر حشترى منك ب 5 و لو انتى مش سوبر حرسل لك هدية و حبداها من اول الشهر الجاى
المفاجاه 6
المفاجاه دية عبارة عن مسابقة كل اسوبع حتقوم بيها الكاتبة CUTE_BABY_2000 و حتكون عن اية ؟؟ مش عارفة هى اللى حتقول لكم و الجائزة بردوا هى اللى  حتقول لكم عليها
        -------------------------------------------------
اتمنى تكون عجبتكم المفاجات و اتمنى تشتركوا فى المدونة تحياتى STARGIGI88

هناك 4 تعليقات:

  1. فعلا حلوة اوووي الجوائز دية انا عضوة عادية وانا كدة اول تعليق كدة هتصوتيلي ؟

    ردحذف
  2. شكراا لكل كاتبات هده المدونة و هي الخبرية كتيير حلوة

    ردحذف
  3. انا عايزة تتعمل لى حملات بصوا انا اسمى فى ستاردول reedrow بليز صوتوا لى وقولوا انكم من المدونة بليز ^^

    ردحذف
  4. اشتركى بالمدونة و بعدين اشتركى فى حملات المدونة و حيتعمل لك حملة يا قمر

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات