عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الأربعاء، 3 أغسطس 2011

كل يوم طقم

اهلين بكل قمر منورانا ومشرفانا باشترامها في مدونتنا

والين بكل من نورنا بزيارة مدونتنا واللي هيزيدونا شرف باشتراكهم معانا

طبعا انا امبارح قلتلكم ان فيه مفاجاه والمفاجاه هي .....

........

.......

ان انا كل يوم هنزل طقم انا يعني هحاول البق حجات على بعض عشان يكون شكلها حلو

مش لازم ان كل يوم يكون سوبر لا عادي يوم كده ويوم كده

وهكتب بيان بكل قطعه هكتب ماركتها

وهكتب سعرها وفي الاخر هكتب السعر الكلي للطقم كامل

يلا نبدا بطقم النهارده

**********************************

حبيت في اول مره يكون اللبس كيووت

وبيدي منظر طفولي ودي صورة لبسنا النهارده

وهسيبكم مع التفاصيل


1- الفستان من tingeling وسعره 13 ستار دولارز


2- الجايكت من tingeling وسعره 40 ستار كوينز


3- الجناح من tingeling وسعره 25 ستار دولارز >> تخيلوا بقى الجناح اغلى من الفستان


اما عجايب صحيح


4- الشوز من Miss Sixty وسعره 12 ستار دولارز


5- الحلق من GLAM'RUS وسعره 7 ستار دولارز


طبعا طقم النهارده للسوبر لو عجبكم اشتروه ولو عايزين ميك اب يليق عليه هتلاقو في دروس الميك اب اللي على اليمين ميك اب يليق عليه اتمنى تكوونوا استفدتوا واي طلبات انا تحت امركم


ولو عايزين لون معين او ميك اب نعين اؤمروني

هناك 3 تعليقات:

  1. مشكورة على مجهوودك والله بتستاهلي التعليقات والردود الحلوة ياعمري ^_^

    ردحذف
  2. أه صح نفسي طقم لونة كحلي من عملة أستاركوينز أيه رأيك ممكن تعمليها وشكرا مقدما يااحلى دوووول

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات