عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الخميس، 25 أغسطس 2011

عيون المشاهير



هاااا اخباركم ايه يا جااامدين هههه ايه الدخله الغريبه دي

المهم وبعد طووووول انتظار بعد ان غابوا كثيراااا عن الحبين والمعجبين

اممممم انا نسيت انا كنت بتكلم عن ايه اه صح العيون ههههه

دي عيون النهارده يا ترى يا هل ترى دي عيون ميييييييييين

هناك 9 تعليقات:

  1. غادة عبد الرازق انا اسمى esraamotana

    ردحذف
  2. غادة عبد الرازق انا اسمى esraamotana

    ردحذف
  3. ههههههه كل اجوبتكم حلوه بس غلط هااااا يلا يلا حاولوا تاني كمان كمان انا عارفه انها صعبه شويه بس عشان يكون فيه منافسه اكتر ههههه يلا دي عيون مييييييين
    cutemiss.mero

    ردحذف
  4. مى سليم انا اسمى esraamotana

    ردحذف
  5. برافوووو يا دودو انتي اول واحده فازت معانا صح هي يارا حالااا هعلن اسمك يا قمر الف الف الف مبروووووووووكـ
    cutemiss.mero

    ردحذف
  6. مرسى يا قمر الله يبارك فيكى

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات