عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


السبت، 27 أغسطس 2011

السحب بكرة

بنات السحب بكرة ان شاء الله
افتحوا المدونة بكرة الساعة 2 بتوقيت مصر 3 بتوقيت السعودية
السحب ان شاء الله حيكون الوقت دة
و شروط الانضمام للسحب
حينزل موضوع بكرة فى الوقت دة و الترتيب اللى تعلق و هما بالظبط 14 قطعة يعنى اول 14 تعليق فيهم الشروط حياخدوا القطع و الشروط
1- تكون البنوتة سووبر او عندها اكتر من 500 كوينز
2- تكونى عضوة بالمدونة
3- اول ما التعليقات و ال14 قطعة يتحجزوا ححجزهم للبنات فى البازار حيفضلوا يوم كامل و اللى مش حتاخد قطعتها
مش زنبى ان اباه حديها لبنت غيرها

اللى حتعلق حيكون التعليق كالاتى
( انا عاوزة اشترك فى السحبو اسمى فى ستاردول *** )
ماشى و تكوون عضوة و فيها الشروط لو اى بنت زورتها لقتها اقل من 500 بوينتس او مش سووبر مش حينفع احجز لها القطعة علشان حتاخدها ازاى
و ممنوع اى حد يشترك من اكتر من حساب او اكتر من مرة
ليكى قطعة واحدة بس
دية صورة التبرعات للسحب اللى وصلتنا و انا شاركت معاكم بكام حاجة
اشوفكم بكرة فى ا لسحب سلاااااااااااااااااااام

هناك 4 تعليقات:

  1. ان شاء الله واسفه انى لم اعلق فى المدونة لان مكنتش موجودة

    ردحذف
  2. انا كمان عايشة اشترك بس المشكلة اني بصحى 4 بس يلا بحاول اصحى بدري

    ردحذف
  3. انا ابغا اشتررك واسسمي في ستاردول 100roro10

    ردحذف
  4. انا بشترك اسمي بستار دول popora4

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات