عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الجمعة، 25 مارس 2011

فيلم الاسبوع

اسفة اتاخرت عليكم فى تنزيل الفيلم بسبب الدراسة و حباه انزل فيلم الاسبوع كل خميس بدل كل ثلاثاء اوكى انا بعتذر لكل البنات اللى طلبوا منى فيلم بيوتى اند زا بيست او الجميلة و الوحش يعنى انا اعد ادور علية كتير اوى اوى اوى اوى و ملقتهوش غير تحميل مش مشاهدة مباشة من على الانترنت و خايفة يكون فى فايرس فجبت لكم فيلم chicken little و لو عاوزين تشوفوه من الرابط دة
http://www.anakbnet.com/video/file.php?f=310
ملاحظين انى بجيب الفلام كلها من على موقع وحد صح هههههههههه اصل دة الموقع الوحيد اللى انا جربته و مضمون و معلهوش فيرس اتمنى يعجبكم الفيلم
و تعلقوا تعليق صغير حتى اكتبوا لية فية كلمة شكرا لو عجبكم الفيلم او متبقيش تجيبى افلام تانى لو معجبكوش بس مبقاش بعمل كدا للهوا ههههههههه متزعلوش من كلامى بس
يا ريت تعلقوا

هناك 3 تعليقات:

  1. مرسي اوي يا قمر الفلم جميل زي صاحبته
    بصي انا كنت عايزه فلم هاري بوتر فنزلته عشان ملقتوش مباشر وعملي فيرس وبوظلي الجهاز فمعنتش بنزل افلام فممكن لو لقتيه تبقي تجيبيه وتكوني مشكوره اوي

    ردحذف
  2. مكوورة انا ادور هالموقع من زمان بس للأسف ماشفت الفلم بس شفت افلام مررررة روعه عموما مشكورة

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات