عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


السبت، 26 مارس 2011

طلب صغير اوى اوى

بنات انا جات لى فكرة حلوة اعضاء المدونة الحمد لله بقوا 70 عضوة اية رايكم لو كل عضوة جابت بنت واحدة تشترك فى المدونة بس يا ريت كل العضوات فعلا يعملوا كدا فعضوات المدونة حيزيدوا للضعف حيبقوا 140 عضوة اية رايكم فى الفكرة ؟؟؟ طبعا حتقولوا و انا اية اللى يخلينى اعمل كدا حستفيد اية صح فعلشان كدا كل بنت تجيب عضوة تكتب هنا اسمها فى ستاردول و العضوة اللى اجبتها تقول انها من طرفها و الجائزة حتكون :
1- حملة لمدونة يوم لكل اللى تجيب بنات و انا لوحدى حصوت لها ب 25 ايميل و كل العضوات يصوتوا لها و الحملات تبقى لكل اللى يجيبوا بنات بالترتيب اللى يجيبوا
و يا ريت كلنا نتعاون يعنى لما نعمل حملة كل العضوات فعلا يصوتوا لها لان فى يوم حتبقى انتى الى معمول لك حملة فاللى حابة تشترك معانا تكتب هنا تعليق و البنت اللى تدعيها تكتب تعليق و تقول انها من طرفها و كل ما عدد العضوات اللى فى المدونة يزيد كل ما الاصوات اللى حتيجى لك   علشان تبقى فتاه غلاف حتزيد و يا ريت كل العضوات تشارك مش 2 او3 او محدش خالص سدقونى لو استمرينا فى الفكرة دة العضوات حيزيدوا كتييير اوى و اللى  نفسها تبقى فتاه غلاف حيتحقق حلمها غير كدا ان فتاه غلاف هدية مبدأية يعنى للى تجيب عضوة واحدة لكن اللى تجيب 5 عضوات او اكتر حيكون لها ائزة اكبر و اكبر فتاه غلاف بردوا و جائزة تانية طبعا عاوزيين تعرفوا اية هى صح !!
انا حخليها مفاجأة للتشويق علشان بنات كتير اوى يشتركوا هههههههههههه
اتمنى مكنش حاطة امل فيكم و تخيبوا املى لانى بجد نفسى كلنا نتعاون مع بعض و المدونة تكبر و حلم بنات كتير انهم يبقوا فتيات غلاف يتحقق عن طريق المدونة فمين حتشترك معانا و تحقق حلمها و حلم البنات التانين ؟؟؟
*كل واحدة تفكر و تحلم باليوم اللى حتبقى فية فتاه غلاف و حيبقى قريب بس لو اتعاونا سوا موافقين

هناك 6 تعليقات:

  1. انا عايزة اشترك اسمى بستار دول yoyo3455

    ردحذف
  2. انا من طرفففف من miss.layoona
    ووو اسمي في ستاردول meme-sky
    صوتوولي

    ردحذف
  3. اوكي ممكن اشترك يا سالي انا اسمي في ستار lovely.hannah2

    ردحذف
  4. انا من طرف lovely.hannah2

    ردحذف
  5. انا من طرفlovely.hannah2

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات