عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


السبت، 12 مارس 2011

لكاتبات المدونة

بنات انا عاوزة الفت نظر الكاتبات انهم بقالهم كام اسبوع مش بينزلوا اى موضوع و اللى عاوزة تبقى كاتبة تكتب هنا و عاوزة اقول ان فى جديد ان الكاتبة اللى تضيف مواضيع راح يكون لها راتب شهرى اللى راح احددة بعدين و عاوزة اقول للكاتبات انتوا مش شايفين ان المواضيع كتيرة يعنى انتوا عاوزينى انا انزلها لوحدى مثلا و من اليم راح يكون فى قوانين للكاتبات و هى :
1- تجيب عضوات للمدونة
2- تكتب اسم المدونة فى العرض
3- تنزل كل يوم موضوعين على الاقل و اظن المواضيع كتيرة مش حتغلبوا (فتيات غلاف - اختيار اليوم - الاشياء المجانية - الخ....)
4- لازم تكون عندها وقت للمدونة و انا معنديش مانع تكون كاتبة فى مدونات تانية لكن بضايق اوى لما حد يقول لى معلش اصلى انا كاتبة فى مدونات كتير طالما هى كاتبة فى مدونات كتير تساوى بينهم
5- لما تجيب صور تكتب عليها اسم المدونة
6- لازم لازم لازم تجيب موضوعات مجهود شخصى مش كلة منقوووووووول
و المقابل :
اجر شهرى للكاتبة المميزة النشيطة
اتمنى كلامى دة تخدوة بجدية شوية لانى بصراحة كدا انتوا (بتستغلوا اننا اصدقاء ) الكلام للكاتبات
معلش لو كلامى جارح لكنى بصراحة مضايقة اوى اوى اوى اوى اوى اوى

هناك تعليقان (2):

  1. انا عاوزة اكون كاتبة و انشاء الله هجيب كل الحاجات الجديدة

    ردحذف
  2. اوكى اكتبى لى اسمك فى ستاردول و ابعتى لى رسالة فيها ايميلك اللى حبعت لك الدعوة علية

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات