عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


السبت، 19 مارس 2011

افتتاح قسم الاقتراحات

بنات لزيادة التفاعل اكتر فتحت قسم الاقتراحات و حيكون الموضوع دة طبعا لما نضيف مواضيع تانية كتيرة الموضوع دة مش حيكون ظاهر لكن حتلاقوة صورة مكتوب عليها اقتراحاتكم اضغطوا عليها حتفتح لكم الموضوع دة و اى بنت عندها اقتراح او فكرة عاوزانا ننفذها كل اللى عليها تكتب تعليق صغيبر يكون فية فكرة لمسابقة او طريقة نزود بيها عضوات المدونة او طريقة مثلا نزود بيها معدل الزيارة اليومية للمدونة مثلا يكون 100 زيارة فى اليوم بدل 40 كدا و كل ما نتعان اكتر كل ما حتبقى المدونة احلى و احلى بيكم و بالكاتبات

هناك 12 تعليقًا:

  1. اقترح اتزيدي الكاتبات تعملي تبادل اعلاتي اكثر او اتزيدي المسابقات وجوائز سوبر لمدة اسبوعين كيف المسابقة واتمنى اتروديلي جواب على هذا الكلام

    ردحذف
  2. انا بدي انو تعملوا مسابقات للبنات يلي مو سوبر و ليلي سوبر متلا انتو لما تعملوا مسابقات مكياج البنات يلي مو سوبر مابيشتركوا و كمان مارح يجيكوا عدد كبير من الاعضاء انا بتمنى انو يعجبكة اقتراحي و بالتوفيق للجميع

    ردحذف
  3. لا لا انتى فهمتى المسابقة غلط هى الفروض انها للكل سوبر و غير سوبر لانك ممكن تحطى ميك اب و تصورى الدول بالبلازا و بالنسبة ل سارة احنا عملنا مسابقه و الجائزة سوبر ستار و انا بعد المسابقة دية حعمل شرو التبادل الاعلانى و لن شاء الله تبقى المدونة انشط بيكم

    ردحذف
  4. حملات فتاة الغلاف تكون ناجحة

    ردحذف
  5. انا عندي فكرة يا سالي ايه رايك انو نسوي حمله المشاهد تبعت ستاردول وكل بنت تحط رابطها وتشوفي الاحلا وهذا الاقتراح كتير حلو لانو البنات المشتركات بالمدونة كتير حلوة مشاهدهم واللي تبغا تشترك تكتب اسمها والهديه / عضوية مميزة . زي كده مثلا : السلام عليكم عايزة اشترك بمسابقة المشهد ورابط جناحي http://stardoll.maktoob.com/member/mjk12
    ____________________________________________

    كذا فهمتي سالي وبتمنى ترديلي خبر

    ردحذف
  6. ايوة فهمتك يا عسلا لكن لو كان الهدف منها حملات تصويت فهى مش حتنجح لان العضوا قليلة و لو الهدف منها مسابقات و تسالى و مرح و كدا فاكيد حعملها بس بعد ما الكل يخلص الامتاحانات علشان ما اعطل احد عن المذاكرة

    ردحذف
  7. انا بقترح انو نغيرو ديكور المدونة وشكلها ليكون جذاب ومميز ونعزم اعضاء جدد لانو بس يشوفو الديكور رح يبلشوا يتفاعلوا لانو الشكل يلعب دور

    ردحذف
  8. اوك انا حغير الديكور بتاع المدونة و حخلية شكل تانى و حصمم صورة تانية احطها من فوق بس لو دة بيجيب تفاعل انا معنديش مانع

    ردحذف
  9. ليش ما تحطي هديه لكل عضو جديد ممكن ينجح الامر و يكبر عدد الاعضاء بس ما تحطي هدايا غاليه او لانه مكلف اتمنا تزوريني في ستاردول و خبريني ادا عجبتك الفكره اسمي بستاردول babyassala

    ردحذف
  10. انا عندي فكرة ان انا عندي مدونه وبصراحه ليه اكاتبات ومديرتين هما كلهم الكاتبات بياخدو اجر 40 ستار دولارز اما المديرتين بياخدو 100 ستار دولارز وفي بقي منهم سصوبر بياخدو اجر اصغر الي هو 30 ستار دولارز فانا راي انك تعملي للكاتبات اجر هتلاقي مليون الف كاتبه عندك زيي لما قولت كده للقيت كتير جاييين لجناحي وبيقولو عايزي اعملي زيي وهتلاقي كتير جولك وهيعملو شروطك كلها الشروط بتاعتي اتنفظت وبقت المديرات والكاتبات بتدخل علي المدونه كل يوم وانا عامله 11 شرط تخيلي بقي حتي لو خلتي شروط 100 هيوافقو عشان الماني بالعربي يعني الفلوس هههههههه باي حبيبتي منتظرة ردك في جناحي اسمي بستار دول
    farfosh وياريت تدخلي علي مدونتي فرفورا ستار دول اسمعي بفكرتي انا قولتها لمدونات كتير وسمعت بيها

    ردحذف
  11. صج كلامك يا فرح

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات