عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الأحد، 28 أغسطس 2011

السحب

ههههههههه اتاخرت عليكم بس و الله مستنياكم كلكم تفتحوا علشان مبقاش ظلمت حد المهم اللى حتكتب هنا حتاخد قطف ملابس من السحب و هما بقوا 16 قطعة اووك و الروط افكركم بيها
1- ممنوع الدخول باكتر م حساب
2- تكونى عضوة فى المدونة
3- تكونى سوبر او اعلى من 500 بوينتس علشان تقدر تشترى القطعة منى ب 2 كوينز
4- القطعة حتفضل يوم لو مخدتهاش يبقى خلاص حتؤوح لغيرك
يلا علقوووووووووووووووووووووووا و خدوا القطع بمناسبة العيد
كل سنة و انتم طيبين

هناك 15 تعليقًا:

  1. انا عايزة اشترك فى السحب وكل الصفات فى واسمى فى ستاردول MAIARLONG

    ردحذف
  2. وانا عايزة اشترك فى السحب واسمى فى ستاردول MANA.NA

    ردحذف
  3. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  4. أبي اشترك بالسحب اسمي chima.chocho

    ردحذف
  5. انا عايزه اشترك يا قمر فى السجب اسمى soso22nice

    ردحذف
  6. انا هشترك في السحب اسمي salmahani1999

    ردحذف
  7. انا بشترك واسمى raghdaeleraky

    ردحذف
  8. انا عايزة اشترك اسمى esraamotana

    ردحذف
  9. انا بدي اشارك بالسحب و اسمي popora4

    ردحذف
  10. أنا بدي أشترك أسمي بستاردول: r0r036

    ردحذف
  11. اوك وانا هشترك انا شاهندة يا سالى

    ردحذف
  12. وانا حشترك كمان Cute_baby_2000

    ردحذف
  13. انا اسمي نور بتمنى تصوتولي على صفحتي
    http://www.stardoll.com/ar/user/

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات