عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الخميس، 18 أغسطس 2011

جولة ميك 3


ازيكم يا بنات عاملين اية انا اليوم جبت لكم جولة جديدة ومعانا اليوم الامورة cute_baby_2000
سالى ♥: اهلاً بيكى معانا فى المدونة
ايمى ♥: اهلاً بيكى يا سالى و انا مبسوطة ان المقابلة دي معايا
سالى♥ : عاوزين نعرف العضوات عليكى  اسمك اية ؟
ايمى ♥: دة يشرفنى و أنا أسمى ايمى
سالى ♥: وسنك ؟
ايمى ♥: 15 سنة
سالى♥ : عاوزين نتعرف على ايمى اكتر مين هما اعز اصحاب ليكى فى ستاردول ؟
ايمى ♥: KALABESHNA  --  FANCYNANE  -- NERMACOOL  -- SHAHDSHAHY – STARGIGI88 -- NADA.NANA201 - - MIROANDMIRO - -      high_girl11 –و ناس تانية كتير مش عايزة انسى حد
سالى♥ : اية بيكون شعورك لما تفوزى بفاه الغلاف ؟
ايمى ♥: بنبسط ان تعبى مرحش على الفاضى فى التصويت
سالى ♥: هل ممكن تبيعى اى كاس من الكاسات اللى عندك فتاه غلاف او غيرة ؟
ايمى♥ :  مستحيل طبعا لان انا تعبت فى جمع الاصوات
سالى♥ : ازاى بتختارى لبسك ؟ او بمعنى اوضح ازاى تحكمى على اللبس من وجهة نظرك انه حلو او لا ؟ و هل ليكى استايل معين ؟
ايمى♥ : انا فى ازواق معينة بتكون حلوة و فى ازواق تانية مبحبهاش زى الحاجات اللى بتلمع بتكون شكلها اوووفر اوى و كمان مبحبش اللبس الشفاف و اللى لازم يتلبس تحتة حاجة
و بحب الحاجات الهادية شوية بس و بحب الكاجوال مليش فى الكلاسيك اوى
سالى ♥: وصلنا لنهاية الحوار و دية فقرة المايك معاكى و عاوزينك تعترفيلنا اعتراف لاول مرة تقولية على ستاردول خاص بالمدونة
ايمى♥ : اممممممممم مفيش أى أعتراف تقريباً كل حاجة معروفــة فى ستاردول مفيش حاجــة بخبيهـا J
سالى ♥: مرسى او على الحوار الحلو دة ^_^ ☻☺ ♥♥♥♥♥♥♥

هناك تعليق واحد:

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات