عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الأربعاء، 17 أغسطس 2011

فزروة رررررقم 8

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وحشتوووونى اوى ياا قمورات
فزروة اليوم8 هى :
ما االحيواان الذى له 3 قلوب ؟
قيمة الفزروة 20 ستار كوينز فقط بس انا ما بجيب
الهدية دى اختى اسمها MAIARLONGلانى لسه
مغيرة رقمى السرى ياحلوات
اوك
الى مو مشتركة ماراح توصل لها الهدية
لازم تكون مشتركة فى المدونة طيب
مع تحيييييياتى :منااااااار
بالنوفييييييق

هناك 11 تعليقًا:

  1. الاخطبوط اسمي زي هنا

    ردحذف
  2. الاخطبوط انا اسمى esraamotana

    ردحذف
  3. الاخطبوووووووووط مع تحيااااااااااااتي واسمي بستاردولCharmGhgh

    ردحذف
  4. لا غلط يياقمر MANA.NA

    ردحذف
  5. لا ياقمر مو الحبار يلا ييابنات سهلة سسسسسسسسلهة mana.na

    ردحذف
  6. انا اللي بستاردولmjk1218 أغسطس 2011 في 2:34 م

    القطة البسة

    ردحذف
  7. الاخطبوط انا اسمى esraamotana وانا مشتركة

    ردحذف
  8. مرحباا....
    الحبار او الاخطبوط او الصبيدج....اعتقد هدول نفس اسم الحيوان...
    اسمي في ستاردول
    roro-30

    ردحذف
  9. لاى ياقمورات ولا اجابة صح ؟
    سهلة مرة mana.na

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات