عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


السبت، 23 أبريل 2011

مسـابقـتى

حبيت أعرفكم المسابقة هتكون عبـاره عن أيـه


والميعاد بتاعها هيكون أمتى


وتفاصيـل عن المسابقة يعنـى


______________________


هبدأ بشرح المسابقة :


المسابقـة هتكون عبارهـ عن أن هجيب صورتين


صورهـ هتكون كامـلـة مفيهاش أى حاجة ناقصـــــة


والصورهـ التانية هتكون ناقص منهـا 8 حاجات أو اقل من 8


بمعنى تانى أن المسابقة هتكون عن الأختلافات


على حسب مش لازم كل مرهـ اجيبلكم 8 أختلافات


ممكن أختلافين او 3 أختلافات أو 4 او 5 او 6 او 7 او 8 بس مش هزود عن 8 أختلافات


___________________


وده مـــــــــثــــــــــــــــــــال للمسابقة ( المثال ده ناقص منـه 8 حاجات )


دى الصورهـ الكاملة اللى مش ناقص منهـا أى حاجـة


ودى صورهـ اللى ناقص منهـا حاجات


أنـــــا طبعاً موضحـه فين الأختلافات بأن انا حاطة دوائر على كل أختلاف


___________________________


ميعاد المسـابقـة :


المســـــابقــــة ملهـاش مياد معين لفترة محددة


وبعد كده هيكون ليــــهـــــا ميــــعــــــــاد معـــــيــــــن


والفترة اللى مش هيكون ليـهـا ميعاد معين , فى الفترة دى هقولكم قبليـهـا المسابقة أمتى


لحد لما ألتزم بميعاد معين وهقولكم علـيــــــــه


_______________________


بــــــالنسـبـة للجوائــــــــز :


الجــــائزهـ هتكون .....


لو الفائزهـ سوبـر ستار :- هشترى منـهـا بــــــ 5 ستاردولارز


لو الفائزهـ عضوة عـاديـة :-هبعت لهـا هدايـا بـــــ 5 ستاردولارز


________________


أى سؤال حبوا تسألوهـ


أضغطوا على أسمى cute_baby_2000


هتروحوا لجنـاحى , الجست بوك مفتوح للجميــــع تقدروا تسألونى عن أى حاجـة


أو


تكتبوا بتعليـقـات المنشور دهـ أسألتكم


_______________________


مــــــع تــــــــحـــــــــيــــــــــــــاتــــــــى


Cute_baby_2000

هناك 3 تعليقات:

  1. شكرراا يا قمر على هي المسابقة بس انتى رح تبلج

    ردحذف
  2. شكرررررررررررا انا بحب المسابقات دية اوي وان شاء اللة هكسب فيها

    ردحذف
  3. وانا كمان عايزة اشترك ياقمر وانا بحبها اوى وطبعا احب اقول مبروك لسالى حبيبة قلبى وانا اية وسالى عرفانى وانا اسمى بستاردول famousdark_girl

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات