عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


السبت، 23 أبريل 2011

حملات المدونة

هنا اللى عاوزة تشترك فى الحملات الجاية تكتب هنا و حناخد التعلقات بالترتيب بس فى نظام مختلف ان لو الحملة فى المدونة المصرية الشقيقة لبنوتة من السعودية مثلا احنا حنعمل الحملة هنا لبنوتة من مصر اللى عليها الدور و كدا علشان منبقاش منافسين و اللى عاوزة تشترك تكتب هنا شاعر حماتنا
(ايد واحدة نحقق حلمنا)

هناك 83 تعليقًا:

  1. ماشي انا عاوزة اشترك ودة اسمي sharpmenna

    ردحذف
  2. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  3. أنا حا أشترك وأسمي في ستاردول

    ردحذف
  4. وانا كمااان اسمى بستاردول youmna83

    ردحذف
  5. أهلا أنا صونلك ياحلوة ومبروك عليكي فتاة غلاف مصر
    وأنا أبى أشترك معاكم في الحملة كان من زمان ودي أشترك ممكن تحققي حلمي وأنا من السعودية إسمي في إستاردول flawcharm-stardoll

    ردحذف
  6. اسمي chima.chocho

    ردحذف
  7. اوك طبعا لكن بالنسبة ليمنى انا حعمل لك الحملة بس مش حينفع فى دورك لانك لسا كنتى فتاه غلاف يوم 3-4 فلازم نستى شهر يعنى حعمل لك الحملة 4-5 اوكى

    ردحذف
  8. انا عايزه وانا اسمي Cutemiss.mero

    ردحذف
  9. آنآآ عووزهـ آشتركـ بآلمسسآآبقه وآسمي thnooe فكرتكـ جميلهـ

    ردحذف
  10. وانا كمان عاوز اشترك ياقمر ياعسل نقسى بالله عليكى افوز واسمى بستار دول famousdark_girl
    .

    ردحذف
  11. اوكى بس thnooe مش عضوة فى المدونة يا ريت تشترى و بعدين اكتبى التعليق تانى و بالنسبة ل ags12345 هو اية اسمك فى ستاردول ؟؟؟

    ردحذف
  12. انا عاوزة اشترك اسمى فى ستار دول
    missfefe900
    يا ريت تساعدووووووونى ارجوكو

    ردحذف
  13. اوكى طبعا يا قمر حنعمل لك حملة

    ردحذف
  14. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  15. انا بدي اشترك معكم واسمي بستاردول shath8

    ردحذف
  16. وانا بدى اشارك معاكم انا مصريه بس عايشه فى السعوديه واسمى فى ستاردول هو funbakr
    بليز ممكن تحققو حلمى

    ردحذف
  17. انا عايزة اشترك اكييد انا shahdshahy

    ردحذف
  18. انا عايزه اشترك اسمي pinkraa

    ردحذف
  19. ماشى ياساالى او ممكن تعمليهالى بعد كده لان دورى قرب فى ستاردول المصرية

    ردحذف
  20. أنا أسمي نفس الاسم في المدونة وأنا أسفه سالي نسيت اكتب الاسم

    ردحذف
  21. انا بدي اشترك بالحملة واسمي shath8

    ردحذف
  22. اسمي catsy55

    ردحذف
  23. ممكن تقولولي ازاي بنأكد عنوان البريد علشان انا مش بعرف واديت لواحدة صاحبتي الباسورد وهي اكدتهولي بس انا عايزة ااكدت اميلات تانية علشان اكمل 75 صوت

    ردحذف
  24. انا نفسي اكون فتاة الغلاف بليز صوتولي بنات
    اسمي emeraldrahaf

    ردحذف
  25. انا عايزة اسمي في ستار دول dana20103

    ردحذف
  26. انا بشترك واسمي بستار دول shth8

    ردحذف
  27. انا اشترك اسمي punkamini2011

    ردحذف
  28. monne كل اللى عليكى تعملية تعملى ايميل عادى على ستاردول و تفعلى اشتراكة و ابعتى لى اسمة و باسورده على ستاردول و لما تبدا الحملات هنا فى المدونة حصوت بيهم للى عليها الدور و اتمنى من كل البنات تعمل كل واحدة فيهم ايميل واحد كمان و تبعت لى اسمة و باسوردة

    ردحذف
  29. انا عايزه اشترك واسمي في ستاردول هو pinkraa

    ردحذف
  30. انا بدي اشارك واسمي بستاردول nounourockin

    ردحذف
  31. بنات كل اللى اشتركوا الحملات حتبدا 1-6

    ردحذف
  32. انا بليز اسمى sweet_spy2008

    ردحذف
  33. يا عسلا اشتركى الاول فى المدونة و بعدين حنعمل لك

    ردحذف
  34. ممكن اشترك اسمي في ستاردولyousr-fahmi

    ردحذف
  35. ممكن اشترك انا اسمي في ستاردول Lil_nouha

    ردحذف
  36. ممكن اشترك انا اسمي في ستار دو samarsamsam

    ردحذف
  37. وانا كمان اعملو حسابى فى الاشتراك

    واسمى فى ستار دول

    ABEERELWARD

    ردحذف
  38. بلييييييييييييييييييز يا قمر ممكن اشترك انا اسمى wama9

    ردحذف
  39. وانا كمانممكناكونمعاكم فى الحملات انا اسمى فى ستار دول yoyo123lil

    ردحذف
  40. انه بعد ابي اصير فتاه غلاف اسمي :: memomom

    ردحذف
  41. انا لارا و حلمي اكون فتاه الغلاف و اسمي في ستار دول smartzozo99

    ردحذف
  42. عايزة اشترك اسمى poselover

    ردحذف
  43. انا بليييييييييييييييز saro0on *.~

    ردحذف
  44. فكرره كتيير حلووه ~.~.~.

    ردحذف
  45. انا عايزه اشترك واسمى بستاردول raghdaeleraky

    ردحذف
  46. بليييز يا قموورة حلمي اكون فتاة الغلاف مرة وحدة بس في العمر يا رب انشاء الله ساعديني الله يوفقك و يساعدك

    ردحذف
  47. انا عاوزة اشترك وده اسمى somayafriend

    ردحذف
  48. اوك لكل البنات اللى مشتركين فى المدونة اما اللى معلقين ب غير معروف لا انا اسفة لكن احملات دية لمساعدة اعضاء المدونة كجائزة لاشتراكهم و الحملات حتبدا قريب قوى قوى قوى لما تكتمل المدونة 200 عضوة

    ردحذف
  49. انا كمان ابغى اشترك عادي للسعودين انا اسمي في ستاردولlara-al7ab

    ردحذف
  50. وانا عاوزة هاا اسمي mycoolsuper لان اتمنى ان اكون الفائزة بالبوم

    ردحذف
  51. اه عادى لكل الدول العربية بس لاعضاء المدونة انما بالنسبة ل mycollsuper الحملات لفتاه الغلاف مش ل الالبوم ثانيا انتى مش عضوة اشتركى فى المدونة الاول

    ردحذف
  52. انا اسميmimi.fifiblue

    ردحذف
  53. انا عايزة اشترك يا قمر اسمي marybarbie1234

    ردحذف
  54. ممكن اشترك اسمي
    nona30060

    ردحذف
  55. انا ابي لو سمحتي memmomom

    ردحذف
  56. انا عاوزه اسمي بستار دو magdhffx بلييييييييييييز صوتولي ومرسي لكل من صوت لي
    باي

    ردحذف
  57. ممكن اشترك بستار دول 15a اسمي

    ردحذف
  58. yenf3 ashtrk ana kman ana asmy 3la stardoll)(jasmin_twilight)

    ردحذف
  59. انا كمان ابي اشترك اسمي HADEEL698

    ردحذف
  60. انا فرح وعايزة اشترك ياريت تزوري جناحي انا سوبر اسم لقبي
    farfosh زوري جناحي انا عايزة اشترك باي يا قمر المدونه

    ردحذف
  61. انا ابي اشترك اسمي هو azozoaos

    ردحذف
  62. انا نفسي لو سمحتي اسميcandydodododo

    ردحذف
  63. انا نفسي والله بقالي اكتر من سنة ونص و مكسبتشاي حاجة اما في ناس بتشترك في شهر و بتكسب كاس انا اسمي يا قمر roroorona

    ردحذف
  64. (ايد واحدة نحقق حلمنا)
    و اسمي بستاردول Miss-Stella123

    ردحذف
  65. انا عاوزة اشترك انا مشتركة في المدونة واسمي علي ستار دول meroloveayaاتمنى اني افوز

    ردحذف
  66. ممكن اشترك معاكطم اسمى فى ستاردولmaiarlong نفسى اكون فتاة الغلاف

    ردحذف
  67. ايد وحدة نحقق حلمنا واسمي في ستاردول manarmemo

    ردحذف
  68. ممكن تصوتولي انا ناقصلي اصوات صغيره وابقي فتاه غلاف ارجوكم ساعديني ولو بصوت واحد

    ردحذف
  69. اسمي lena221

    ردحذف
  70. انا هشترك في الحملة يا قمر اسمي بستاردول rokaanona

    ردحذف
  71. انا بدي اشترك اذا ممكن
    اسم في ستار دول
    rania-24

    ردحذف
  72. انا ابي اشترك .. :) اسمي بستاردول .. LoveOstora

    ردحذف
  73. انه ابي اشترك اسمي هوو remo0o.13

    ردحذف
  74. انا اسمي kemo-emo انا من السعوديه عمري 10 سنوات

    ردحذف
  75. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات