عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الأربعاء، 13 أبريل 2011

مسابقه كل 2 اسابيع

انا فكرت اعمل مسابقه يمكن  تتفعلوا ان شاء الله انا هعلن عن مسابقه بكره للسوبر والي مش سوبر
الجوائز هتبقي علي ادي لان انا الي هدفع الفلوس اولا السوبر هشتري من عندها ب20ستار دولارز مثلا ممكن تحط حاجه تمنها واحد ستار ب20 وانا هشتريها اما الي مش سوبر هتاخد عضويه سوبر لمده اسبوعين واللغز انها كل اسبوعين لان انا باخد مصروفي كل اسبوعين هاخد نص الفلوس ليا والنص التاني ليكوا يالا ربنا معانا بقي ودعواتكوا انا في 3 ثانوي بقي        هههههههههههه


  1. الشروط
  • الاحترام بينا وبلاش ديه كسبت ليه وديه يشمعنا  لا احنا اخوات وبنحب بعض وبنفرح لبعض 
  • عدم الغش والي هكتشف انها دخله باكتر من دميه ليها هتطرد من المسابقه 
  • واخيرا بالتوفيق ويارب ديم المحابه بينا شكرا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات