عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الاثنين، 25 أبريل 2011

الحملة التانية للمدونة

الحملة حتكون ل  sharpmenna اضغطى على اسمها حيكوديكى جناحها اتمنى الكل يصوت لها لو حد كاتب اسمة فى الحملات و اما صوت لها حيحذف اسمة و شعار حملتنا (ايد وحدة نحقق حلمنا )
اتمنى اى بنت عندها اكتر منا يميل تصوت بيهم لها و اللى يصوت يكتب من طرف مدونة سالى علشان اعرف كام بنت صوتت لها و اتمنى الكل يلتزم بالشروط  و ان شاء الله الحملات تنجح

هناك 9 تعليقات:

  1. اوكى مرسى يا شاهى اتمنى الباقى يصوت لها فعلا ام يكتب صوت لك 5-5 و ما صوت علشان اان حعرف بردوا لو الحملة منجحتش فهمنى يعنى لو ما بجحت الحملة مش حنعمل باقى الحملات

    ردحذف
  2. ان شاء الله تنجح بس كنت عايزة اسئلك هوا انتى عملتى الحمله بتاعتك الى خلتك فتاه غلاف عملتيها فى مدونه ولا فى ناى ولا فين ؟

    ردحذف
  3. لا الحملة بتاعتى انا اعلنت عنها فى المدونة بس مجاليش من المدونة غير 6 اصوات بس و انا و ايمى جبنا الباقى كله منمناش و الله فضلنا اعدين نجيب اصوات علشان كدا بقول اللى عليها الدر فى الحملة متعتمدش اعتماد كلى على المدونة لان اقصى حاجة المدونة حتجيب لها 75 صوت بالعافية فلازم هى تقول فى عرضها ان البنات تصوت لها و تدخل تقول للبنات تصوت لها علشان الحملة تنجح

    ردحذف
  4. اه فهمت لازم محدش يعتد على المدونه اعتماد كلى لازم الواحد كمان يشتغل
    المفروض يسعى العبد عشان ربنا يسعى معاه
    وربنا مش بيضيع اجر من احسن عملا

    ردحذف
  5. اها هو دة قصدى علشان لو اللى عليها الدور فى الحملة اعدت ملكة و ول ا جابت اى حد يصوت لها عمرها ما حتفوز اتمنى يكون اللى قولتة وصل للكل و فهموا انا اقصد اية

    ردحذف
  6. تم التصويت ياقمر 5-5 والله

    ردحذف
  7. شكرررررررررا يا جماعة وانا مفتحتيش الكمبيوتر من 2 يوم وهحاول اجيب بنات تانية تصوتلي انا 45 واحدة صوتتلي

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات