عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الأحد، 6 نوفمبر 2011

كل عام و انتم بخير

عيد سعيد ليكم كلكم و لكل الامة الاسلامية
---------
انا بعتزر لكل المتابعين لعدم نشر اى مواضيع فى المدونة
لانى مشغولة مش بعض على النت خالص و الكاتبات كذلك
فعلشان كدا
--
مطلوب كاتبات نشيطة الدراسة مش شغلاها اوى تقدر تعض كل يوم نص ساعة تنزل الجديد و تكون عضوة على الاقل من 7 شهور و تكون عندها ستاربوينتس اكتر من 1000 و تكون عندها خبرة فى تنزل المواضيع و وضع رابط المدونة على الصورة و الفوتوشوب ... الخ
اللى فيها الصفات دية ترسلى فى ستاردول فى رسالة و لو انا مش ضيفاها تقولى فى السجل بتاعى اضيفها انا لانى عندى اكتر من 250 طلب مش عارفة الرد عليهم فمش حعد ادور عليكى فى وسطهم هه اوك انا مش حاخد كاتبة واحدة بس على الاقل 2 يساعدوا بعض و انا حتابعكم من وقت للتانى كل يومين و لا حاجة حفتح و لو فى مشكلة حبلغكم و هكذا مين تقدر يا بنات الموضوع بسيط بس حتفتحى على الاقل نص ساعة يوميا حتنزلى موضوعين على الاقل و زميلتك تنزل الباقى بس لو فى اكتر من موضوعين حيتقسموا يعنى لو 6 انتى 3 و هى 3 على سبيل المثال اوك و ان شاء الله اخد اكتر من بنتين انا حاخد لغاية 4 بنات كفاية اوى
اسمى فى ستاردول stargigi88
----
تحياتى

هناك تعليق واحد:

  1. وعيد سعيد الك اسمي بستاردول :lola90

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات