عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الجمعة، 26 يوليو 2013

300 متابع

مبرووك وصلنا ل 300 متابع
و زى ما وعدتكم فى سحب بس علشان تشتركى فية لاااازم تكونى عضوة فى المدونة
مش حطول عليكم كل اللى عليكم تكتبو تعليق فى اسمكم فى ستاردول و حتشتركو فى السحب على الهدايا
معانا 10 هدايا 
الاولى حتكون لاصحاب اول و تانى و تالت  تعليق و هى
التانية لاصحاب رابع و خامس و سادس تعليق و هى
التالتة لاصحاب سابع و تامن  تعليق و هى

الاخيرة لاصحاب تاسع و عاشر تعليق و هو
بنات ممنووع منعاا باتاا ان حد يكتب اكتر من تعليق و الا مش حيشارك فى السحب خالص  


هناك 11 تعليقًا:

  1. انا عاوزة اشترك واسمي في ستاردول shekamara10

    ردحذف
  2. انا عاوزة اشترك واسمى بستاردول hobaisstar

    ردحذف
  3. نا عاوزة اشترك واسمى بستاردول manoraelbadry

    ردحذف
  4. انا عاوزة اشترك اسمي بستاردول toliferock

    ردحذف
  5. عايزه اشترك اسمي dalia2110

    ردحذف
  6. انا عايزه اشترك واسمي hzar1997

    ردحذف
  7. مبرووك واسمى eemmyyDiva

    ردحذف
  8. اا اشترك ومبروك totpojewel

    ردحذف
  9. بشترك مبروك اسمي naya--syria

    ردحذف
  10. انا انشاء الله اشترك nedaa_226

    ردحذف
  11. انا بدى اشترك واسمى بستار kmood

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات