عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الأربعاء، 7 سبتمبر 2011

3 مواضيع مهمه جدااا

هاى بنات ازيكم انا فى 3 مواضيع اهم من بعض عايزة اكلمكم فيها

اول موضوع

انا بقالى فتره من ساعه اجازة العيد وانا مش بنزل مواضيع جديده سورى ههههههههههه كنت مشغوله جداا بس هبدأ انزل من تانى

تانى موضوع

عن المسابقه الى انا عملتها قبل العيد

طبعا عارفين كام بنت اشتركت فيها 3 بنات فقط تفتكرو فى مسابقه بهدايا زى الى انا قولتها تبقى بين 3 مشتركات فقط

طبعا لغيتها

تالت موضوع واهم موضوع انتو عارفين طبعا ان المدارس قربت وللاسف انا فى الدراسه مش هبقى موجوده معاكم غير يوم الجمعه فقط

اه وحاجه كمان نسيت اقولكم عليها احنا خلاص خلصنا جميع الالوان فى دروس الميك اب فانا بقيت مسئوله عن فتيات الغلاف و الدميات الجديده بس بردوه لو انا جت لى فكرة ميك اب بلون تانى طبعا هنزلو ليكم

ولو انتو عندكم الوان تانيه اكتبوها لى فى تعليقات وانا هنزل دروس ميك اب عليها

يلا باى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات