عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الأحد، 4 سبتمبر 2011

جوايز السحب

عارفة و الله ان الموضوع نازل متاخر بس قبل كدا كان العيد و كنا مشغولين
و النت قطع امبارح و كنت ناوية احطه بس مش مهم المهم دلوقتى ان اللى فيهم الشروط هما دول و عاوزة اقول حاجة اى واحدة معلقة بغير معروف انا مش بشوف التعليق ☺ سوووورى بس شروطى واضحــــــــــــــــــــــــــــة من الاول
و اهم اللى فيهم الشرووط 
chima.chocho

lara_sousou

soso22nice

salmahani1999

raghdaeleraky

popora4

r0r036

shahdshahy

Cute_baby_2000

Nona30060
الملابس حتتحجز لهم اليوم و بكرة تتشال يلا الحقوا قبل ما السوبر بتاعتى تخلص ☺ ههههه
stargigi88


هناك 4 تعليقات:

  1. ههههههههه☻ مرسى اوووووووى يا قمر

    ردحذف
  2. حبيبتي أنا r0r036 وأنا عندي الشنطة ألغي الحجز بأسمي

    ردحذف
  3. انا كنت كاتبة تعليق فى السحب ليه مطلعش اسمى والشروط متوفرة عندى ؟؟؟

    ردحذف
  4. انا عندي البلوزه الي حجزتيها ليا غيريها بليز

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات