عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الاثنين، 20 يونيو 2011

مسابقه جديده

انا هعمل مسابقه اجمل فستان
والبنت الى عايزة تشترك تجهز الدول بتاعتها وتكتب لى هنا اسمها وانا هدخل اقيمها و اسمى فى ستار دول shahdshahy و يوم الخميس هختار اجمل فستان

والجايزة هتكون البنت تعرض فى البازار بتاعها حاجه ب 30 ستار كوينز وانا اشتريها او ابعت لها هديه ب 30 ستار كوينز

هناك 11 تعليقًا:

  1. انا هشاترك اسمي بستاردول pinkraa

    ردحذف
  2. وانا هشترك اسمي بستاردول cute_baby_2000

    ردحذف
  3. اوك بس شرط الاشتراك انكم تلبسو فستان

    ردحذف
  4. و انا كمان اشترك simoni02

    ردحذف
  5. ممكن اشترك اسمي في ستاردول : jo0na

    ردحذف
  6. انا عايزة اشترك واسمي في ستتار دول dana20103

    ردحذف
  7. اوك كويس جدا ^__^ و لما تلبسو الفستان اكتبو هنا انكم جاهزين للتقيم

    ردحذف
  8. انا جاهزه و لبست الفستان لما تقيمينى اكتبى لى تم التثيم عشان البس حاجه تانيه بقا اسمى ف ى ستار koky_moon99

    ردحذف
  9. انا هشترك اسمي بستاردوwama9

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات