عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الخميس، 10 فبراير 2011

مسابقة رقم 1

المسابقة الاولى للمدونة اتمنى تشتركوا فيها هى سهلة كل اللى عليكى انك تلبسى فستان حلو و اكسسوار يليق علية و لو عندك ميك اب حلو حطية و اكتبى تعليق على الموضوع  دة باسم اود الاشتراك اوكى و اعتبرى نفسك مشتكرة متنتظريش الرد لو كانت كل الشروط دية موجودة فيكى :
1- انك تكونى مشتركة فى المدونة
2- تكتبى اسم المدونة فى العرض بتاعك
3- تكتبى اسمك فى ستاردول فى التعليق اللى حتكتبى فية اود الاشتراك
لو كل الشروط دية موجود فيكى اكتبى تعليق و لبسى فستانك و اكسسوارك لو عندك و حتدخلى المسابقة
و الجائزة مفاجأة
ملحوظة : اخر ميعاد للتسجيل بالمسابقة يوم 15-2-2011

هناك 16 تعليقًا:

  1. انا عايزة اعرف هحط صورة الدول بتاعتى فين ؟؟

    ردحذف
  2. متحطيهاش فى حتة يا امر حطيها فى الجناح و انا حزور الجانح و اختار اجمل فستان

    ردحذف
  3. يعني احط الدول صورتها في العرض عالعموم
    اود الاشتراك lovely.hannah2

    ردحذف
  4. اوكي يا سالي انا كمان هشترك واسمي في ستار دول هو cutemiss.mero

    ردحذف
  5. اود الاشتراك dodo2001new

    ردحذف
  6. علي فكرة يا سالي انا داليا

    ردحذف
  7. اوك وانا هشترك انا ايمى اوك بس حكاية ان احط اسم المدونة فده بقى لما شاهى تتكرم عليا وتاخد كلمة السر وتعمل العرض هههههههههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  8. وانا بشتررك
    اسمي بستار دول
    wawe2my

    ردحذف
  9. انا كمان نفسى اشترك ياقمر وانا اسمى فى ستار دول famousdark_girl بس انا ياعسل مش سوبر ستار ونفسى افوز باى ياعسل

    ردحذف
  10. هههههههه ماشى يا ايمى ان شاء اله قريب لو عايزة بجد ابقى قولى لى فى الدردشه ههههه المهم انا عايزة اشرك

    ردحذف
  11. انا عايزه اشنرك و اسمي بستار دول reham_fares

    ردحذف
  12. انا خلاص كتبت اسم المدونة فى العرض بتاعى واتمنى انى افوز ياسالى ياعسل

    ردحذف
  13. اووكى دلوقتى انا بس عاوزة اقول حاجة ان مؤلفات المدونة مش حيشتركوا فى اى مسابقة اوكى لكن لو مسابقة و انا محتاجة فيها لجنة تحكيم اكيد حيكونوا هما اللجنة و المشتركين اللى نفذوا الشروط هماودية اسمائهم فى ستاردول اوكى
    wawe2my
    famousdark_girl
    reham_fares
    lovely.hannah2
    و بالنسبة ل dodo2001new
    فانتى مش مشتركة فى المدونة اتمنى تشتركى فيها و تعلقى تانى و حتدخلى فى المسابقة و اللى انا كتبت اسمائهم هما اللى داخلين المسابقة اوكى و لو عدد المتسابقات كان اكتر من 8 حتبدا قبل اليوم اللى انا قلتة

    ردحذف
  14. انا عايزه اشترك واسمي بستار دول roro_doka

    ردحذف
  15. اناعايزة اشترك واسمي في ستار دولnienostar

    ردحذف
  16. اوكى و انتوا الاتنين كمان ضمن اللى انا كنت التهم قبل كدا

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات