عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الأربعاء، 9 فبراير 2011

جاستين بير دول مجاناً !!



هااااااى يا بنات أزيكم ؟؟ يا رب تكونوا بخير



جبتلكم النهاردة جاستين بير دول (الممثل الأجنبى) مجاناً




الطريــــــــــقــــــــــة :


أدخلى على البروكسى ده


slygeek.com


وأكتبى فى المستطيل اللى فى صفحة البروكسى




وأضغطى Go


بعدين سجلى دخول فى صفحة ستاردول اللى هتفتح معاكى


وبعديها سجلى خروجك وأدخلى ستاردول بالطريــقـــــة العادية


وتلاقى جاستين بير دول فى جناحك (الجناح الرئيسى)


_____________________________


هناك 6 تعليقات:

  1. بصراحة معاكوا حق تزعلوا على مجهودكم الرائع بس انا احب اقولكم انى انا و صحباتى بنزور مدونتكم على طول بس سورى مش بنعلق و حنبقى نعلق على طول

    ردحذف
  2. مرسى يا جميل بس ياريت تفضلوا كدا على طول

    ردحذف
  3. ميرررررررررررسى بجد ليكى ولصحابك ولكل البنات اللى بيعلقوا على المواضيع بجد انا مبسوطة اووى لأن اول مره اشوف تعليق كده ميرررررررسى بجد

    ردحذف
  4. انا عاوزة اقول انى جربت البروكسى دة و منفعش معايا و بيفتح لى صفحة جوجل بس انا جربت البروكسى دة و نفع اتمنى اكون افدتكم و تضيفوة فى الموضوع نفسة
    goproxing.com

    ردحذف
  5. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  6. اوكـ يا قمر بس عمتاً هو فتح معايا ومع كل البنات بس حاضر من عيونى هضيف الرابط بتاعك وميرسى على التعليق وبتمنى تعلقى دائماً على المواضيع

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات