عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الاثنين، 28 فبراير 2011

احب اذكركم

المدونة كملت 50 عضوة الى الان و فاضل لها 50 كمان و تبقى 100 عضوة و احب اذكركم انى الت انى حوزع هدايا بشكل عشوائى و اللى عاوزة تكون ليها الفرصة انها تاخد هدية تكتب هنا اسمها فى ستاردول بس على شرط و اكيد طبعا انها تكون مشتركة فى المدونة و تكتب اسم المدونة فى العرض و هو cutegigi1998.blogspot.com و كمان بالنسبة لمسابقة اجمل فستان احمر انا اخدت الصور اللى ادتهوهانى و بصراحة كلها حلوة و انا حعمل تصويت بكرة فى المدونة و المطلوب تجيبى اصدقائك و يصوتوا لك ازاى و الطريقة حقولها بكرة و الهدية مفاجأة للتشوق مش اكتر هههههههههه يلا اشوفكم بكرة مع السلامة تحياتى و حبى stargigi88

هناك 7 تعليقات:

  1. شكرا ليكى يا قمر انا نانى من مصر ومعجبه جدا بالمدونه

    ردحذف
  2. لولولوى هههههه مبرووووووووووك
    أسمى cute_baby_2000

    ردحذف
  3. هاي انا كمان بدي اشترك اسمي nada.clara

    ردحذف
  4. انا اسمي علي ستاردول هو
    p.madeline
    cutegigi1998.blogspot.com

    ردحذف
  5. انا اسمي علي ستاردول هو
    funprincessnada
    cutegigi1998.blogspot.com

    ردحذف
  6. اسمي بستاردول stardollu100

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات