عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الأحد، 13 فبراير 2011

مهم جدا اعلان مالكة المدونة

بنات حقيقى انا سعيدة جدا لان المدونة بقى فيها تفاعل و عضوات و انا عاوزة اقول ان اول لما يكمل عدد اعضاء المدونة 100 حوزع هدايا على الاعضاء بس عن طريق القرعة لانى معيش اللى يكفى 100 عضوة هههه لكن الهدايا حتكون قيمة ان شاء الله و حتعجبكم و اللى عاوزة تشارك و تدعى اعضاء للمدونة علشان الهدية توصل لها اسرع هههههههه تكتب على الموضوع دة تعليق و انا حاخد اسمائكم فى ستاردول اللى انتوا اكيد حتكتبوها فى التعليق و حعمل قرعة و اختار 3 بنات حياخدوا جوائز كتير اللى عاوزة تشارك تكتب هنا تعليق و عاوزة اقول كمان ان عدد الاعضاء 40 عضوة يعنى لسا 60 عضوة كمان يلا شدوا حيلكم و ادعوا اعضاء و شاركونا و الهدايا حتوصل لك الجناح من غير تعب

هناك تعليقان (2):

  1. اوكي يا قمر انا عايزه اشترك
    وان شاء الله اكون اد المسؤوليه
    وانا اصلا كل اللي عايزاه ان
    المدونه دي تكون مشهوره وفيها
    تفاعل وجميله زي صحبتها وبس
    U R cool

    ردحذف
  2. والهى فكره جميله يا سالى ^__^

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات