عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الأحد، 1 مايو 2011

ارجوا القراءة

اولا
مبروك ل cute_baby_2000 لانها فازت معانا بعضوية سوبر ستار لمدة اسبوعين و 55 دولارز
ثانيا
حملات المدونة حتقف و حنبدأها يوم 25-5-2011 علشان البنات كلها تدخل تصوت
ثالثا
المسابقات اللى فازت فى مسابقة ممنوعة من المشاركة فى اى مسابقة تانية علشان تدى فرصة لغيرها انو يشترك و يفوز
رابعا
الكاتبات يعتبر كلهم عدوا فترة السماح علشان كدا حنشيل كاتبات و حنحط كاتبات جدد اتمنى اللى عاوزة تبقى كاتبة ترسل لى رسالة على ستاردول فيها ايميلها من غير @yahoo او @hotmail
يعنى لو ايميلك hhuuhh@yahoo تكتبية لى hhuuhh على اليا - - -هو علشان يوصل لى اوك
خامسا
ان شاء الله الخميس الجاى حيكون فى مسابقة سوبر جديدة و حأكد عليكم قبلها بيوم علشان تجهزوا
سادسا
بما ان مفيش تفاعل فانا حضطر ان اى بنت مش بتعلق على المواضيع ممنوعة من الاشتراك فى مسابقات السوبر لانك كدا سورى واخدة الحكاية مصلحة
يا ريت يكون كلامى
واضح للكل و محدش
يخالفة 

هناك 6 تعليقات:

  1. انا بوعدك اني مارح احرمكم عن التعليقات بس بلييز جاوبوني بناات يلي بتعرف كيف بتصور دميتها في التسوق او اي مكان اخر في ستاردول بترسلي رسالة في ستاردول اسمي simoni02 او بتكتبلي الطريقة هون بليييييييييييز بناات قولولي كيف مشان شارك في المسابقات بليز جاوبوني

    ردحذف
  2. الله يبارك فيـكـى , ميرسـى
    ومتخافيش يا سالى انا مش هشترك تانى فى اى مسابقات

    ردحذف
  3. سالي بوعدك اني مارح اهملكن بتعليقات

    ردحذف
  4. انا هشترك في المسابقه مش هحرمكمـ من تعليقاتي

    ردحذف
  5. شكرا على التوبيك ده علشان يديلن فرصه ان احنا نتنشط وياريت انا اشترك فى مسابقه السوبر وياريت اكون كاتبه علشان اضيف مواضيع

    ردحذف
  6. معلش متزعليش نفسك وانا بعلق واتمني كمان حد يشاركني في التعليقات لان انا كمان زعلانة

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات