عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الجمعة، 27 مايو 2011

ميك اب بينك هادي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا ميار وانا اللي هكون مسؤوله ان شاء الله عن الميك اب واللي هحطه كل 3 ايام

اتمنى زوقي يكون بيعجبكم

ولو اي واحده حايه اني اعمل ليها ميك اب عن لون محدد تقولي عليه

اتمنى كلكم يعجبكم ستايلي في اختيار الميك اب
هسيبكم مع الصور بقى

بداية انا حطيت الشعر ده عشان يكون اسهل ليا وانا بعمل الميك اب
طبعا واضحة الخطوه دي

وهنا حطينا مسكره دوت بس الصغيره لو حابه حطي الكبيره مفيش فرق


وهنا حطينا الكحل البينك وهو برضه من دوت بس لو لاحظتوا انا بحط عالاطراف بس لانه كدا بيكون ارق


وهنا حطينا الاي شادو البينك اللي من لوكس

هنا انا حطيت الاي شادو الابيض بس عشام يكون لون الاي شادو البينك افتح واهدى شويهده الروج البينك اللي من لوكس طبعا واضحه الصوره


ده الشكل النهائي بعد الميك اب وبعد ما تغيري الشعر






هناك 3 تعليقات:

  1. الدول كده بقت زى القمر

    ردحذف
  2. الله يلعن ستار دول الحقير

    ردحذف
  3. موقع خرب الاطفال فلو قسم حفلات وفيلو دردشة بس لو ماكان فيلو عيال كنت اول مين يايدو بس حسبي الله

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات