عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الثلاثاء، 31 مايو 2011

ادعى عضوة




اليوم جاتنى فكرة مسابقة مستمرة و هى ان كل بنت تدعى4 عضوات للمدونة و يكتبوا انهم من طرفها راح تفوز بالهدية اللى تختارها من دول اللى انا منزلة صورهم فوق و التفاصيل اهى الموضوع دة حتعمل لة رابط فى المدونة برة و حيفضل موجود على طول و النوتة اللى عاوزة تشترك تقول اناحشترك و اسمى فى ستاردول ......... و تكتب اسمها و تروح تدعى4 بنات و ال4 دول حيكتبوا فى الموضوع دة بردوا انهم من طرفها مثلا انا من طرف .....و اسمى فى ستاردول ....... و تكتب اسمها و اسم البنت اللى هى جت من طرفها و اول ما يكملوا 4 انا حروح ازور البنت و هى تقول لى عاوزة انو هدية و انا حرسلها لها اتمنى تكون عجبتكم الفكرة و تشاركوا فيها

هناك 18 تعليقًا:

  1. اوك انا هشترك وهجيب الاربع بنات

    ردحذف
  2. انا اشترك واسمي بستار دول lara_sousou

    ردحذف
  3. انا اشترك واسمي بستار دول samarsamsam وهجيب البنات

    ردحذف
  4. انا من طرف samarsamsam واسمى فى استاردول NADFAIRY

    ردحذف
  5. كتير حلوة بس ن م فهمتها منيح

    ردحذف
  6. انا اشترك واسمي بستار دول نفس امي هوون

    ردحذف
  7. انا من طرفsamarsamsamواسمي في ستار دولhayde2011

    ردحذف
  8. انا من طرفsamarsamsamواسمي في ستار دولfgyig

    ردحذف
  9. انا من طرفsamarsamsamواسمي في ستار دولboka2100

    ردحذف
  10. انا جبت البنات فين الهدية

    ردحذف
  11. حبيبتى اية اسمك فى ستاردول ؟؟؟؟ و لازم تبقى عضوة فى المدونة المسابقة للاعضاء فاشتركى و بعدين علقى و اولى لى اسمك هو انتى samarasamsam ???

    ردحذف
  12. انا راح اشترك و ادعولك اربعة من صديقاتي اسمي بستاردول هو mafea-nadia سلام

    ردحذف
  13. هاي انا من طرف mafea-nadia و انا اشتركت بالمدونة اسمي بستاردول هو sima.wuw

    ردحذف
  14. انا اشتركت في المدونة عن طريق حساب تويترمن طرف mafea-nadia و اسمي في ستاردول rayane-rock

    ردحذف
  15. سلام انا من طرف mafea-nadia و اسمي بستاردول هو sam-james

    ردحذف
  16. مرحبا انا صديقة mafea-nadia اشتركت بالمدونة من طرفها اسمي باللعبة magic-marie باي

    ردحذف
  17. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  18. البنات اشتركو ما شاء الله شكرا للكل خاصة صاحبة المدونة

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات