عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الخميس، 26 مايو 2011

الكاتبات

طبعا زى ما كلكوا ملاحظين كل الكاتبات عملوا مدونات ليهم و مبقوش مهتمون بالمدونة هنا خااااااااااااالص انا عاوزة كاتبات تانية تكون نشيطة و بتدخل يوميا و تجيب مواضيع كتييرة غير منقولة و ليا المرتب ابشهرى بس تلتزم بالشروط و الكاتبة اللى كانت طالبة منى من كام يوم اعينها راح ارسل لها اليومك الرسالة على ايميلها و انا عاوزة كمان 5 كاتبات علشان يساعدونى فى المدونة و اول ما يتعينوا حنزل وظيفة كل واحدة و كمان نسيت اقول الكاتبات القدام اللى حتنزل مواضيع و تنشط المدونة تقول و تنزل مواضيع و اللى ما حتنزل مواضيع تانى تقول انها حتسيب المدونة للابد و لما تحب ترجع تبقى تقول لكن كدا مينفعش انا اعمل اية دلوقتى بقى انزل كل شىء لوحدى لان الكاتبات مشغولين بمدوناتهم و كمان دلوقتى اصلا المدونة محتاجة نشاط و عاوزة حد يساعدنى اللى عندهعا استعداد تقول لى و ارجوكم بسرعة

هناك 3 تعليقات:

  1. أنا عندي أستعداد أنو أكون كاتبة لكن شو هيا الشروط لكن أزا كان في عمر محدد للكاتبة فأن مبقدر لانو أنا صغيرة

    ردحذف
  2. الشروط و كل حاجة موجودة فى موضوع اسمة كل ما يخص الكاتبات حتلاقى لية رابط برة على يميلن المدونة و ما فى شروط تخص السن

    ردحذف
  3. انا عايزه اكون كاتبة اذا ممكن وهجيب مواضيع مهمة جدا واسمى فى ستاردول sarrasooo لاكن اذا كان فى شرط انه الكاتبه لازم تكون سوبر او ماسه يبقى معلش مش هكون كاتبه

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات