عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الأحد، 1 مايو 2011

بصراحه

بصراحه انا اتخنقت  فياريت اشوف تعليقات والله انا لو ما شوفتش تعليقات هزعل واسيب المدونه فرحوني يعني قبل ماسبكوا شهر 6 عشان عندي امتحانات الثانويه العامه ارجوكم والخط كبير اهوه بصراحه الي ميشوفش يشوفه والي مش في دماغه يحط في دماغه  وشكرا

هناك 5 تعليقات:

  1. متزعليش نفسك
    واكيد حتشوفى تعليقات منى
    ومن كل الأعضـاء

    ردحذف
  2. متزعليش حالكــ لانووو الزعل ما بليق فيكي
    انا مش هحرمكــ من تعليقاتي يا قمر

    ردحذف
  3. متزعليش نفسك ياقمر بس هما اصلا كل الى فى المدونة مش فى الثانوية والعامة ومش فى محافظة واحدة فى كل محافظات مصر ودول اخرى علشان اكيد اس بتمتحن دلوفتى وناس الاسبوع الجاى وناس الى بعده انما فى الصيف كلنا حنكون فضين وانتى لو سبتى المدونة مش حيكون ليها طعم من غير القمر ينفع كده يعنى وانا امتحانات 14/5 ابقم اسئلوا عليا بقى واوعى تزعلى نفسك ياحبى

    ردحذف
  4. ربنا معاكى يارب انا والله بدخل بس ماعنتش بحب ادخل علشان عمرى ماكسبت فى حاجة ولا اخدت هدايا فمعنتش بردا ادخل بس علشان خاطرك هدخل ياقمر

    ردحذف
  5. معلش يا رورو متزعليش نفسك ويارب تنجحي في الثانوية بمجموع 100/100 قولوا امين!!!!!!!!!!!!11

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات