عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الثلاثاء، 2 أغسطس 2011

ميك اب جديد

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اولا رمضان كريم ليكم كلكم

وينعاد عليكم على خير ان شاء الله

ثانيا انا بعتذر مع اني عارفه اني مهما اعتذرت ف ده مش هيكون كافي ولا حجه على تقصيري معاكم لمدة شهرين

انا بجد اسفه بس خلاص زي ما بيقولو اللي فات مات وانا من النهارده معاكم كل 3 ايام في درس ميك اب

وفيه فكره تانيه هتكون مفاجاه انا هتفق عليها انا وسالي وبرضه ان شاء الله هكون انا برضه اللي بقدمها

بس دي هتكون كل يوم

سوري طولت عليكم يلا ندخل في درس النهارده

********************************************

ده الشكل النهائي بتاعنا



ودي الادوات اللي استخدمناها النهارده وهي :

قلم كحل عريض باللون اللي واضح عندكم في الصوره

قلم كحل بنفسجي غامق برضه ظاهر عندكم

الكحل الاسود السايل

طبعا ده كله من دوت

اللي من دوف بقى

هو الروج اللي بيلمع ولونه ظاهر عندكم


ودي الخطوات اظن كلها واضحه هنا


وفي الاخر بتختاروا الشعر اللي يعجبكم وكمان الاكسسوارت اهم حاجه طبعا


اتمنى اكون افدتكم مع اني عارفه ان زوقكم احلى من زوقي بكتير

اشوفكم في درس ميك اب جديد ان شاء الله

يارا







هناك تعليق واحد:

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات