عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


السبت، 13 أغسطس 2011

الحملات

يلا حنبدا الملاتيا بنات عاوزة كل بنت اشتركت فى حملات المدونة تكتب لى كومنت هنا انها جاهزة للتصويت و حنشوف عدد البنات اللى حتجهز و حقول لكم تانى اللى مش حتصوت حيتشطب اسمها من اللى حيتصوت لهم و اى بنت عندها دولات تشارك معانا و المدونة مش حتساعد بكل الاصوات و انتى تعدى ملكة لا المدونة حتجيب لك 50 صوت على الاقل و انتى عليكى الباقى المدونة نص الحملة بس بنساعد فى الاصوات مين جاهزة تكتب لى علشان اخد الاسماء يلا و اللى حتقول جاهزة و متصضوتش على طول حيشطب اسمها يلا يا بنات بسرررعة ^^

هناك 9 تعليقات:

  1. انا والله حلمى ان اكو ن فتاة الغلاف انا مستعدة بلييييييييز صوتولى MANA.NA

    ردحذف
  2. حلمي اصير فتاة الغلاف بليز اسمي lara_sousou و اكيد رح اصوت ........

    ردحذف
  3. ana esmy : cute_ baby_2000 w 7swat aked :)

    ردحذف
  4. انا عايزه اشنرك واسمى بستاردول raghdaeleraky

    ردحذف
  5. انا جاهزه ومعاى 50 بس ياريت تكتبوا الاسماء بالترتيب يعنى كل واحد يعرف امتى هتبقى حملته

    ردحذف
  6. انا بدي حمله واسمي هاو diros_angel

    ردحذف
  7. انا حلمى اكون فتاة غلاف اسمى dohastar1

    ردحذف
  8. بنات انا حاخد اسمائكم و حطلب من كل بنت تجهز 35 دول منكم و حنكون كدا اول مجموعة اوك و ان امكاكم 35بردوا يعنى 35 * 8 حنبقى معانا 272 كويس اوى كدا ضمنا الفوز يلا حنزل موضوع فية التريب دلوقت

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات