عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


الأحد، 7 أغسطس 2011

فستان فرح مركب للي مش سوبر

اهلين يا قمرات انا النهارده لما رحت اشوف فستان فرح حلو للي مش سوبر

ملقيتش خالص فقلت انا اركب فستان يكون شكله حلو ومش سوبر وكمان مش غالي اوي

واخيرا عملت الفستان ده ايه رايكم فيه

انا عن نفسي بفكر البسه في العيد ان شاء الله


يلا بقى انا هقولكم تفاصيل الفستان ده عشان اللي عجبها تشتريه


1- التوب الابيض من PASICS وسعره 30 ستار كوينز


2- الجيبه من Perfect day وسعرها 150 ستار كوينز


3- اللي زي الخرز اللي فوق التوب من pretty n' love وسعره 50 ستار كوينز


4- الطرحة من Perfecy Day وسعرها 50 ستار كوينز


بــــــــــس وطبعا تختاروا الاكسسوارات والشعر والميك اب اللي تحبوه


يلا مين عجبها الطقم ومين هتحب تلبسه وهتلبسه امتى


مع تحياتي


cutemiss.mero

هناك 7 تعليقات:

  1. مره روعه يزنن يسلمو

    ردحذف
  2. ياحلوه انا مصممه اصمم لكم ستايل لرمضان

    ردحذف
  3. صممت ستايل للمدونة
    http://im9.gulfup.com/2011-08-07/1312721951381.png

    ردحذف
  4. مرسى اوى يا قمر انا شفتة حلو اوى بصى لو عاوزة تصممى حاجاة و كدا كلمينى على ستاردول و ممكن اخليكى اكتبة و اديكى وظيفة حلوة

    ردحذف
  5. اها هو حلو فعلا الفستان مرسى يا ميار

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات