عضوات المدونة الامورات اشتركوا ما راح تندموا


السبت، 6 أغسطس 2011

لو عايزة يتعمل على الدول بتاعتك درس الميك اب القادم

هاى بنات انا فرحت جدا لما بقيت انا المسئوله عن دروس الميك اب فى المدونه وعشان كده عندى مفاجأه اى بنت تحب يتعمل عليها درس من دروس الميك اب تكتب تعليق بأنها عايزيه تشترك وانا هشوفها لو عندها ميك اب مناسب هنعمل عليها الدرس القادم و ان شاء الله كل البنات الى هيشتركو هيتعمل عليهم الدروس لأنى فى الاسبوع الواحد هعمل ان شاء الله اكتر من 3 دروس ميك اب بس لا تحرمونى من تعليقاتكم

هناك 9 تعليقات:

  1. انا عوزة اسمي momo.loloLady

    ردحذف
  2. مرسى لاهتمامك و ان شاء الله شاهى حتعمل عليكى درس ميك اب قريب اوى

    ردحذف
  3. وانا كمان عايزه diros_angel

    ردحذف
  4. شكرا بس ماعندي ميك اب

    ردحذف
  5. انا عاوزة اسمي بستاردول imen27

    ردحذف
  6. اكيد كلكوا حنعمل عليكم ان شاء الله بس اهم حاجة يكون الميك اب اللى عندكوا يكفى درس ميك اب حلو

    ردحذف
  7. من عنيا الاتنين هعمل لكم كلكم ان شاء الله وخاصة اكتر واحده تعمل تعليقات فى المدونه

    ردحذف
  8. موافقه علي الدرس

    ردحذف

عاوزة اشوف تعليقاتكم يا قمرات